Aktivita 3: Projektové riadenie

Táto aktivita zahŕňa riadenie a koordináciu všetkých úloh potrebných na zabezpečenie plynulého vykonávania akcie. Tieto úlohy bude vykonávať špecializovaný projektový tím vytvorený v rámci organizačnej štruktúry projektu, ktorý bude podporovaný externími poradcami poskytujúcimi špecifické odborné znalosti.

 

Táto aktivita zahŕňa nasledujúce úlohy:

 

     A3.1 Riadenie a koordinácia úloh v rámci jednotlivých projektových činností (štúdie, výstavba, pilotné nasadenie):

 

  • komunikácia s INEA

  • príprava plánu projektu s definovanými úlohami, lehotami

  • priradenie úloh a zodpovedností členov tímu

  • príprava komunikačnej matice v rámci projektového tímu

  • príprava šablón projektových dokumentov

  • riadenie činností, podprogramov a úloh

  • kontrola plnenia míľnikov

 

  • A3.2 Organizácia stretnutí súvisiacich s postupom projektu, ako napríklad:

  • Organizácia úvodného stretnutia pri začatí projektu

  • Usporiadanie stretnutí riadiaceho výboru

  • Organizácia pravidelných stretnutí projektového tímu

     

    A3.3 Zápisy z rokovaní

     

    A3.4 Príprava priebežných správ, hlásení o stave akcie a záverečnej správy na konci projektu (napr. Informovať o pokroku, prekážkach, vzniknutých oneskoreniach atď.)

     

    A3.5 Manažment tvorby pilotnej flotily vozidiel LNG, ktoré zabezpečia ciele projektu v reálnej prevádzke

     

    A3.6 Finančný audit projektu

     

    Táto aktivita bude mať za následok nasledujúce výsledky:

    D3.1: Spracovanie zápisníc zo všetkých stretnutí uskutočnených v rámci realizácie projektu;

    D3.2: Schválenia míľnikov a výsledkov riadiacim výborom

    D3.3: Správy týkajúce sa pokroku projektu vrátane predbežných správ o projekte, správ o stave akcie a záverečnej správy o projekte a správy o hodnotení projektu;

    D3.4: Správy o finančnom audite.