Aktivita 3: Projektové riadenie
Táto aktivita zahŕňa riadenie a koordináciu všetkých úloh potrebných na zabezpečenie plynulého vykonávania akcie. Tieto úlohy bude vykonávať špecializovaný projektový tím vytvorený v rámci organizačnej štruktúry projektu, ktorý bude podporovaný externími poradcami poskytujúcimi špecifické odborné znalosti.
Táto aktivita zahŕňa nasledujúce úlohy:
A3.1 Riadenie a koordinácia úloh v rámci jednotlivých projektových činností (štúdie, výstavba, pilotné nasadenie):
komunikácia s INEA
príprava plánu projektu s definovanými úlohami, lehotami
priradenie úloh a zodpovedností členov tímu
príprava komunikačnej matice v rámci projektového tímu
príprava šablón projektových dokumentov
riadenie činností, podprogramov a úloh
kontrola plnenia míľnikov
A3.2 Organizácia stretnutí súvisiacich s postupom projektu, ako napríklad:
Organizácia úvodného stretnutia pri začatí projektu
Usporiadanie stretnutí riadiaceho výboru
Organizácia pravidelných stretnutí projektového tímu
A3.3 Zápisy z rokovaní
A3.4 Príprava priebežných správ, hlásení o stave akcie a záverečnej správy na konci projektu (napr. Informovať o pokroku, prekážkach, vzniknutých oneskoreniach atď.)
A3.5 Manažment tvorby pilotnej flotily vozidiel LNG, ktoré zabezpečia ciele projektu v reálnej prevádzke
A3.6 Finančný audit projektu
Táto aktivita bude mať za následok nasledujúce výsledky:
D3.1: Spracovanie zápisníc zo všetkých stretnutí uskutočnených v rámci realizácie projektu;
D3.2: Schválenia míľnikov a výsledkov riadiacim výborom
D3.3: Správy týkajúce sa pokroku projektu vrátane predbežných správ o projekte, správ o stave akcie a záverečnej správy o projekte a správy o hodnotení projektu;
D3.4: Správy o finančnom audite.